Stanowisko

Opiekun Partnera Biznesowego i Klienta

Co oferujemy

  • Widoczny wpływ na rozwój nowego biznesu.
  • Brak nadmiernej biurokracji i skomplikowanych procedur.
  • Sprawczość w codziennej pracy.
  • Metodologię i dobre praktyki, które pomogą Ci osiągać sukces.


  • Klarowny i atrakcyjny system wynagradzania. Bardzo dobre rezultaty, nagradzamy bardzo dobrze.
  • Zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Nowoczesne biuro w centrum Wrocławia.
  • Nowoczesne technologie wspierające.

Rola osoby na stanowisku:

  • Pozyskiwanie dostwaców usług poprzez zdalne sposoby komunikacji
  • Bieżąca ocena jakości realizowanych usług przez dostawców i jej zwiększanie
  • Obsługa telefonicznych zgłoszeń Klientów
  • Realizowanie zadań zlecanych przez przełożonego


Oczekujemy od kandydata:

  • Umiejętności budowania relacji z klientami i dostawcami
  • Swobody prowadzenia rozmowy
  • Umiejętności organizacji pracy własnej
  • Otwartości na wyzwania
  • Doświadczenie min. roczne w pracy w Call Center będzie dużym atutem
  • Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym będzie atutem (angielski, niemiecki, francuski lub hiszpański)


Jeśli to Ci odpowiada zgłoś się do nas, inaczej w najgorszym przypadku za rok dalej będziesz pracował za tym samym biurkiem w tej samej organizacji.

W najlepszym przypadku, jeżeli okaże się, że Ty i my pasujemy do siebie, będziesz pracował w dynamicznej, nowoczesnej firmie, zarabiając powyżej średniej rynkowej.