Stanowisko
Opiekun Partnera Biznesowego i Klienta
Co oferujemy
Co oferujemy
- Widoczny wpływ na rozwój nowego biznesu.
- Brak nadmiernej biurokracji i skomplikowanych procedur.
- Sprawczość w codziennej pracy.
- Metodologię i dobre praktyki, które pomogą Ci osiągać sukces.
- Klarowny i atrakcyjny system wynagradzania. Bardzo dobre rezultaty, nagradzamy bardzo dobrze.
- Zatrudnienie na umowę o pracę.
- Nowoczesne biuro w centrum Wrocławia.
- Nowoczesne technologie wspierające.
Rola osoby na stanowisku:
- Pozyskiwanie dostwaców usług poprzez zdalne sposoby komunikacji
- Bieżąca ocena jakości realizowanych usług przez dostawców i jej zwiększanie
- Obsługa telefonicznych zgłoszeń Klientów
- Realizowanie zadań zlecanych przez przełożonego
Oczekujemy od kandydata:
- Umiejętności budowania relacji z klientami i dostawcami
- Swobody prowadzenia rozmowy
- Umiejętności organizacji pracy własnej
- Otwartości na wyzwania
- Doświadczenie min. roczne w pracy w Call Center będzie dużym atutem
- Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym będzie atutem (angielski, niemiecki, francuski lub hiszpański)
Jeśli to Ci odpowiada zgłoś się do nas, inaczej w najgorszym przypadku za rok dalej będziesz pracował za tym samym biurkiem w tej samej organizacji.
W najlepszym przypadku, jeżeli okaże się, że Ty i my pasujemy do siebie, będziesz pracował w dynamicznej, nowoczesnej firmie, zarabiając powyżej średniej rynkowej.